Chovatelská stanice Německého Boxera

Velikonoční víkend s RTW

13.04.2009 17:45

 

Počasí bylo nádherné a naši kamarádi- Lucka s Petrem- nedaleko od JH (přesné místo určení- Brandlín) pořádali výcvikový víkend pro všechny, koho baví cvičit, blbnout a hlavně trávit spoustu svého času se psy. Tak jsme se rozhodli, že taky vyrazíme a vezmeme s sebou- jak jinak- celou svou boxeří partu.

Baira: Jak už jsem psala, panička chce, abych byla pes cvičený, tak ač nejmaldší, měla jsem výcvik nejintenzivnější. Začínala jsem už hned brzy ráno, ještě ani neuschla rosa, a já už byla vyvlečena paničkou na pastvinu. Dokonce se mi ten den stalo hned několik příkoří- zapomněla jsem se ráno s holkama na zahradě a tak jsem zmeškala svou obvyklou snídani- granule s tvarohem- a potom jsem ještě dostala ránu od elektrického ohradníku. Trochu moc na jedno štěňátko, nemyslíte? Ale musím říct, že ač ten den špatně začal, tak  dál už stál za to... No řekněte, takové sbírání párečků v paniččině stopě a nakonec přetahování o ponožku je super zábava... Sice panička se u toho tvářila hrozně vážně, byla s ní ještě jedna paní, která jí něco vykládala, a paničkla pořád přikyvovala a pak mne to celé nutila jít ještě jednou... Ale, co bych neudělala pro buřtík a pro zábavu?! (Já moc dobře vím i bez buřtíku, co po mně chce, ale proč bych jí to prozrazovala, že? Jen ať se panička snaží...).

No a potom přišla má parádní disciplína, kterou od té doby úplně zbožňuju. Ty lidi tomu říkají obrany, sice vůbec nevím, proč, ale je to děsná bžunda. No řekněte, komu by se nelíbilo zakousnout do nohavice a přetahovat se s takovým divným člověkem, který to pořád různě tahá a bere... Moc se to líbilo i bráchovi Baccovi. A pak to přišlo... Páníček vzal na řadu mámu a když jsem viděla, co umí, musím říct, že u mne stoupla v ceně. Až jsem se z toho posadila na zadeček a přemýšlela, jestli bych to  taky nezvládla. Dokonce se mi povedlo dostat k té velké věci, které říkají rukáv, a mohla jsem si ho očichat... Psové, ta věc se mi ani nevešla do tlamičky!!! To ještě budu muset hodně vyrůst a hodně trénovat, ale rozhodla jsem se: budu to umět jako maminka! Ale zatím se na to asi půjdu pořádně najíst a vyspat, abych vyrostla co nejdřív...

No, takže to za mne Baira všechno vykecala... Jen ještě přidám informaci, že s námi byl také Bairy bráška Bacco se svými pánečky a výcvik se mu i jim tak zalíbil, že určitě příště pojedou zase... A to bude hned v květnu, takže se moc těšíme!!

Annuška: No ony by mne snad ty dvě vůbec nepustily ke slovu!! Můj páníček se rozhodl, že mám cvičit na cosi, říká tomu zkouška chovnosti... Vůbec nevím, co si o tom mám myslet.. Ale  třeba to nakonec nebude tak špatné. Taky mne nutili kousat do nohavice, jenže ono okolo bylo tolik zajímavých pejsků a lidí... A navíc úplně nevím, proč bych měla kousat a tahat nějakou nohavici, jen proto, že si to někdo usmyslí. Ale když jsem viděla, jakou z toho má páníček i ten druhý člověk radost, tak jsem se taky trochu snažila... A docela to byla zábava... Ikdyž, že bych u toho bláznila tak, jako ten malej prcek, no uznejte, to se na slečnu mého věku nehodí....

Takže Annuška a Baira už to všechno napsaly za mne, takže co dodat?? Snad jen, že se moc těšíme na příště a moc děkujeme pořadatelům- Lucce, Petrovi, a taky Jítě, která měla na starosti náš Boxer- baby team!

Fotogalerie: Velikonoční víkend s RTW

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode